Вхід на сайт

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Неділя, 16.12.2018, 10:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївська загальноосвітня школа № 36
Головна | Реєстрація | Вхід
Проблемна тема


МЕТОДИЧНА ТЕМА ШКОЛИ (2015 – 2016/2017 – 2018 н.р.)

«Формування компетентної особистості шляхом впровадження

інноваційних педагогічних технологій»

 

Мета роботи: підвищення продуктивності навчально – виховного процесу, формування життєвої компетентності учнів

 

Об’єкт роботи: діяльність вчителя з організації процесу навчання та виховання учнів.

 

Прогнозований результат: удосконалення змісту, форм, методів методичної роботи; підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів; досягнення позитивної динаміки навчальних досягнень учнів; підвищення рівня вихованості учнів, формування соціально – адаптованої, критично - мислячої, відповідальної, здатної до самореалізації особистості.

 

 

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ

 

І етап: діагностично – організаційний

2015 – 2016 навчальний рік

 

Мета: вивчення стану проблеми, теоретичних основ проблеми, спрямування всіх напрямів методичної роботи на формування і розвиток практичних умінь і навичок вчителів у контексті реалізації  проблеми.

 

Очікувані результати: загальна теоретична підготовка педагогічного колективу до впровадження в практику нових ідей, концепцій, рекомендацій; втілення теоретичних знань в практику: вдосконалення методики проведення уроків, розробка шляхів корекції; підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості школярів.

 

Напрямки діяльності:

 

Діагностична

Практична

Контроль (результативність)

Узагальнення

Вивчення навчально – методичного забезпечення щодо обґрунтування обраної проблеми.

Дослідження готовності вчителів до роботи над методичною проблемою.

Відстежування вміння вчителів планувати, аналізувати, узагальнювати свою діяльність.

Анкетування учнів.

Проведення групових та індивідуальних консультацій для педагогічних працівників.

Робота психологічної служби з психологічного забезпечення проблемної теми.

Розробка рекомендацій щодо реалізації методичної проблеми.

Робота вчителів над темами самоосвіти на основі діагностики.

 

Відвідування уроків, позакласних заходів для визначення шляхів реалізації методичної теми.

Аналіз результатів навчально – виховного процесу шляхом моніторингового дослідження.

 

 

Індивідуальні наробки вчителів. Проведення відкритих уроків та позакласних заходів.

 

ІІ етап:практично – впроваджувальний

2016 – 2017 навчальний рік

 

Мета: підвищення мотивації вчителів до саморозвитку, розвиток професійної компетентності, творчої активності педагогів.

 

Очікувані результати: упровадження в навчально-виховний процес відповідних інновацій, підвищення мотивації навчальної діяльності, рівня якості знань, вихованості, розвитку учнів.

 

Напрямки діяльності:

 

Діагностична

Практична

Контроль (результативність)

Узагальнення

Моніторинг особистого професійного зростання вчителів.

 

Проведення групових та індивідуальних консультацій для педагогічних працівників.

Робота психологічної служби з психологічного забезпечення проблемної теми.

Робота вчителів над темами самоосвіти, вивчення та апробація інноваційних технологій навчання та виховання.

Аналіз результатів навчально – виховного процесу шляхом моніторингового дослідження.

Відвідування уроків, позакласних заходів для аналізу впровадження в практику роботи методичних рекомендацій, виявлення труднощів і надання методичної допомоги.

Ознайомлення педагогічного колективу з досвідом колег щодо впровадження методичної проблеми: проведення відкритих уроків та позакласних заходів.

Творчі звіти шкільних методичних об'єднань, вчителів про реалізацію методичної проблеми.      

 

 

ІІІ етап: результативно - узагальнюючий

2017 – 2018 н. р.

Мета: узагальнення та аналіз роботи над проблемною темою, вироблення практичних рекомендацій, програми дій на новому етапі роботи.

Очікувані результати: впровадження позитивних результатів у практику роботи, узагальнення позитивного педагогічного досвіду, підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.

Напрямки діяльності:

 

Діагностична

Практична

Контроль (результативність)

Узагальнення

Моніторинг особистого професійного зростання вчителів.

Діагностика учнівського колективу: психологічний та педагогічний аналіз формування компетентної особистості.

 

 

 

Проведення групових та індивідуальних консультацій для педагогічних працівників.

Робота вчителів над темами самоосвіти, впровадження

інноваційних технологій навчання та виховання.

Формування, вивчення позитивного педагогічного досвіду реалізації проблемної теми.

Аналіз результатів навчально – виховного процесу шляхом моніторингового дослідження.

Визначення позитивного досвіду роботи над проблемою.

Визначення шляхів подальшої роботи педагогічного колективу.

 

 

 

Ознайомлення педагогічного колективу з досвідом колег щодо впровадження методичної теми:

проведення відкритих уроків та позакласних заходів.

Узагальнення позитивного педагогічного досвіду.

Створення методичного посібника «Формування компетентної особистості шляхом впровадження інноваційних технологій».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Copyright MyCorp © 2018