Вхід на сайт

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 21.10.2017, 03:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Миколаївська загальноосвітня школа № 36
Головна | Реєстрація | Вхід
Школа молодого вчителя


Вузлики на пам'ять

 

(Пам 'ятки молодому вчителеві)

                                                                                                                                         

                                                                   Вісім настільних правил

                                                                            1. Будь обережним! .

                                                                            2. Не помились!

                                                                            3. Не зашкодь!

                                                                            4. Залишайся надією для школяра!

                                                                            5. Даруй себе дітям!

                                                                            6. Знай, чого прагнеш!

                                                                            7. Шукай у дитині багатство її душі!

                                                                      8. Будь терплячим в очікуванні дива і будь

                                                                            готовим до зустрічі з ним у дитині!

 

 

Розбудовуючи відносини з колегами та батьками, учитель:

 

• має бути добрим, чуйним, доброзичливим до колег;

• повинен володіти тоном і тактом спілкування з колегами;

• не має права заздрити успіхам колег;

• зобов'язаний ділитися власним досвідом з колегами;

• не повинен соромитися своїх колег;

• не має права на зверхність;

• повинен берегти честь і добре ім'я своїх колег;

• має знати таємниці про дитину, але позбавлений права розголошувати їх.

 

Учитель як педагог, актор  і ритор повинен уміти:

(За А. Капською)

• Виразно читати художні твори.

• Цікаво переказувати й розповідати.

• Виступати перед аудиторією.

• Читати й розповідати в особах.

• Емоційно впливати на слухача.

• Логічно, правильно будувати й передавати ав¬торські та власні думки.

• Уважно аналізувати текст, готуючись до його відтворення.

• Визначати надзавдання й підтекст словесної дії.

• Володіти можливостями голосу відповідно до конкретного змісту, думок і мети мовлення.

• Досконало володіти дикцією, орфоепічними нормами літературного мовлення.

• Володіти інтонацією залежно від змісту, мети словесної діяльності.

• Визначати й передавати власне ставлення до висловлюваного.

• Оцінювати власний рівень і рівень володіння учнями мистецтвом живого слова.

 

 

 

Це варто пам'ятати завжди

 

1. Дітей учить те, що оточує.

2. Якщо дитину критикують, вона вчиться осуджувати.

З.Якщо дитину часто висміюють, вона вчиться бути несміливою.

4. Якщо з дитиною часто бувають поблажливими, вона вчиться бути терплячою.

5.Якщо дитину часто хвалять, вона вчиться оцінювати досягнення інших людей.

6.Якщо дитина живе з почуттям безпеки, вона вчиться вірити.

7. Якщо дитині часто демонструвати ворожість, вона вчиться битися.

8.Якщо дитину часто ганьблять, вона почувається винною.

9. Якщо дитину часто підбадьорюють, вона вчиться впевненості в собі.

10. Якщо з дитиною зазвичай бувають чесними, вона вчиться справедливості.

11. Якщо дитину часто заохочують, вона вчиться доброго до себе ставлення.

12. Якщо дитина живе в атмосфері дружби й почувається потрібною, вона вчиться знаходити в цьому світі любов.

 

Обираючи оптимальну методику, не забувай про те, що ми пам'ятаємо...

 

10 % з того, що прочитали; 20 % з того, що почули; ЗО % з того, що побачили; 50 % з того, що почули й побачили; 70 % з того, що обговорили в дискусії з іншими людьми;

80 % з того, що випробували на власному досвіді; 95 % з того, чого навчали інших.

 

Поради Василя Сухомлинського

1. Педагогічне безкультур'я й невігластво починаються там, де вчитель, не розуміючи духовного світу дитини, намагається перетворити дитячу беззахисність на клітку.

2. Мудрість влади педагога починається там, де його воля стає бажанням дитини.

3. Виховання словом — найскладніше й найтяжче з усього, що є в педагогіці.

4. Сильним, досвідченим стає педагог, який уміє аналізувати свою працю.

 

 

Сходинки успіху

(За Джимом Роном)

• Успіх — це не те, що ми маємо, а те, ким стаємо в результаті.

• Успіх складається на 20 % з вашого досвіду та кваліфікації і на 80 % — із вибраної стратегії дій.

• Чітко усвідомлена мета є невід'ємною частиною успіху.

• Час збору врожаю — вища сходинка зрілості. Ось де ми маємо навчитися, як зібрати врожай без нарікань на його мізерність і без вибачень та реверансів, якщо він занадто щедрий.

• Якщо ви зосереджуєте свою увагу водночас на різних речах, ви отримаєте певний результат, якщо ж сконцентруєтеся на чомусь конкретному, отримаєте неймовірні результати.

• Існує два погляди на майбутнє — один з переcторогою, інший -— з передчуттям.

• Вам необхідно мати довготривалі цілі для подолання тимчасових труднощів та дрібних перешкод.

• Якщо ваші обіцянки базуються на шляхетних намірах, їх оцінять одразу.

• Ніколи не розпочинайте свій день, якщо він не розпланований на папері.

 

Яке воно — учительське мовлення?

(Цитатник-порадник)

• «Намагайся говорити коротко, щоб розум слух¬няний відразу ж зрозумів слова і зберігав їх у пам'яті правильно» (Горацій).

 

• «Хороший учитель скупий на слова» (А. Дістервег).

 

• «Не треба голослівних пояснень, молоді люди мало звертають на Них увагу і майже не пам'ятають їх. Речі, речі давайте! (Ж-Ж. Руссо).

 

• «Велика різниця — говорити самому чи спонукати до розмови інших. Останнє — мистецтво

справжнього вчителя». «Говорити самому замість того, щоб вислуховувати, що говорять учні, — серйозна помилка, не що інше, як погана звичка...» (А. Дістервег).

 

• Дорожити «цілісним враженням дитини, її думкою і настроєм. Урок — або логічна задача, яку ді¬ти самі розв'язують, або розповідь, щира і проста, учителя» (П. Блонський).

 

• «Якщо хочеш, щоб твої сили кликали й примушували битися юні серця, йди і розповідай їм про те, що вразило тебе, що пробудило у твоєму серці радісний трепет» (В. Сухомлинський).

 

• «Кожне слово повинно нести в собі добро, справедливість, красу — в цьому суть наших етичних повчань» (В. Сухомлинський).

• П'ять сходинок учительського щастя

За етикою щастя — це стан задоволення життям. Вирізняють п'ять рівнів щастя:

• перший, найнижчий—радість від самого перебування на Землі. Радість від краси весняного ранку, трави чи осіннього листя, свіжого вітру, річкової води чи запаху снігу;

• другий — матеріальна незалежність від інших людей;

• третій— спілкування, дружба, кохання в усій розмаїтості їх проявів;

• четвертий — творчість. У процесі творчості мобілізуються наші внутрішні можливості. Це і радісно, і приємно, і болісно;

• п'ятий, найвищий, рівень щастя—робити щасливими інших, поліпшувати й удосконалювати навколишнє життя.

Щасливим є справжній учитель, якого люблять учні, яким він віддає свій час, талант і душу.


Вимоги до сучасного уроку

 

Copyright MyCorp © 2017